holam, me llamo alex, soy de el salvador y vivo en san francisco california. me gusta comer mi comida favorite de el salvador.
donde encontrar la mejor comida salvadorena en los estado unidos california
( where to find the best salvadorean food in california, USA )

PUPUSAS - si te gustan las pupusas puedes encontrar las en la bahia en las ciudad de san mateo hay un lugar que se llama american kitchen y son las mejores pupusas. tambien hay otro lugar en san mateo que se llama la pinata, pero las mejores son the american kitchen. frequentemente viajo a los angeles, y las mejores pupusas que he probado so de la tapalchutepa en la ciudad de van nuys. tambien tiene la mejor comida salvadorena que puedes encontrar en cualquier lugar. no hay otro lugar donde puedas encontrar mejor comida.

if for some reason you don't know how to read spanish, i am writing about where to find the best salvadorean food in california. my name is alex, i am from el salvador and i live in san francisco california. i love salvadorean food. there are many places where you can buy salvadorean food. if you like pupusas, you can get the best pupusas in a restaurant in san mateo called "american kitchen", they have the best pupusas from the whole bay area. the second best would have to be a place called "l pinata" on B street in san mateo. if you live in los angeles, there is a place in van nuys in the san fernando valley called "la tapalchutepeca" they have the best salvadorean food. the food is very authentic.